zondag 18 september 2016

Groen Lintje 2016

En daar sta je dan. Op de Grote Markt in Haarlem. Naast wethouder Cora-Yfke Sikkema. Die vervolgens een mooi groen lintje op je shirt vastspeld. Want (hoe leuk!) dit jaar ging het 'Groene Lintje' van Groen Links-Haarlem zomaar naar mij! Een hele eer! En ook best spannend, want opeens moest ik een praatje houden. Met microfoon en al. Voor al die mensen om mij heen. Persoonlijk vind ik dat erg spannend en zag er zodoende een klein beetje tegenop. Maar goed; het zonnetje scheen, de wethouder stelde me heel erg op mijn gemak en de eer van het krijgen van het lintje maakte dat ik er zowaar van kon genieten.


Trots en blij heeft het lintje de hele verdere middag op mijn shirt gepronkt. Wat voelt het fijn als je merkt dat al je inspanningen zo gewaardeerd worden! Want, zoals ik na de huldiging tegen de wethouder zei: soms voel ik mij best nog wel eens een Don Quichot. Bijvoorbeeld wanneer ik weer als enige met mijn eigen bakjes bij de slager sta. Of als ik aan het rapen ben en iemand vraagt me of ik een taakstraf heb :-(. Een opsteker als deze geeft je dan toch weer heel veel stimulans en energie om door te gaan met alles waar je mee bezig bent.

Maar niet alleen zo'n fijn en eervol Groen Lintje; ook al die mooie, inspirerende mensen en initiatieven die ik de afgelopen jaren op mijn pad ben tegengekomen, creëren hetzelfde effect bij mij! Zo kijk ik nog steeds met heel veel plezier terug op de workshop die ik samen met Maura van Verpakkingsvrij Haarlem heb gegeven. En ook van de twee keer dat ik bij de Haarlemmer Kweektuin op de Geluksroute mocht staan heb ik enorm genoten. Intens gelukkig wordt ik altijd van Juttersgeluk en hoe fijn is het dat ik elke keer mijn workshops mag geven in de zeer prettige omgeving van de Bibliotheek Zuid Kennemerland! En zo kan ik nog wel even doorgaan....

Dus dank aan iedereen die zich inspant voor een schone en duurzame wereld! Jullie inspireren en motiveren mij enorm! Ik hoop dat ik, op mijn beurt, dat weer kan overdragen op anderen. Zodat we samen kunnen zorgen voor een mooie en gezonde leefwereld voor mens en dier!


Vind je het leuk om op de hoogte blijven
Ik ben te volgen via Facebook en/of Pinterest!

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Ja hebt het helemaal verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd namens ons allebei, he hebt het verdiend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd namens ons allebei, he hebt het verdiend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Top! Goed bezig! Gefeliciteerd en ga zo door :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alaska USA Finance and Capital Limited biedt momenteel alle soorten leningen aan aan het publieksbelang van 3%. We verstrekken leningen binnen het bereik van €10,000.00 tot €500,000,000.00. Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Alle geïnteresseerde aanvragers moeten hun antwoorden sturen naar: unique2aal@gmail.com
    Phone #: +12542420879

    BeantwoordenVerwijderen