dinsdag 27 maart 2018

Een werkstuk met sPETters

Helaas staat de Shredder die ik samen met mijn vader bouwde al een tijdje 'ontmanteld' in mijn schuurtje. Bij de opstartfase zijn er een aantal dingen niet helemaal goed gegaan, waardoor er nu een reparatie nodig is. Naast alle overige 'kinderziektes' vraagt dit de nodige aandacht, geld en tijd. Ik hoop er binnenkort naar te kunnen kijken en hem snel weer actief te krijgen.

Ondertussen heb ik de afgelopen maand niet stil gezeten en ben ik aan de slag gegaan met de (in de opstartfase) geshredderde stukjes plastic. sPETters noem ik deze. Aangezien ze het (geshredderde) product van mijn (van straat geraapte) PET flesjes zijn. Ik heb ze in alle kleuren. Rood, transparant, lichtblauw, paars... Mooie kleuren en ideaal om mee te 'verven'. sPETters dus. Van plastic zwerfafval.

Met voldoende frisgroene sPETters in huis en de nodige, in het fotomuseum van Den Haag opgedane, inspiratie moest ik alleen nog zorgen voor héél veel spelden en een geschikte ondergrond. De spelden vond ik op Marktplaats. De hardboardplaat bij de Karwei (daar moet ik toch eens een beter alternatief voor vinden). Na weken prikken en voorzichtig vast timmeren van 1521 sPETters, hangt het werkstuk nu boven mijn eettafel. Tevreden!

Materiaal klaar? Starten maar!
Het begint al wat te worden. En kijk die mooie schaduw!!!
Het laatste rijtje...
En klaar!
Het licht zorgt voor een prachtig effect!
Vanaf de zijkant.
Blij!

Benieuw naar mijn andere/volgende werkstukken van zwerfafval?
Je vindt ze op deze pagina of zijn te volgen via Facebook.




5 opmerkingen:

  1. Alaska USA Finance and Capital Limited biedt momenteel alle soorten leningen aan aan het publieksbelang van 3%. We verstrekken leningen binnen het bereik van €10,000.00 tot €500,000,000.00. Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Alle geïnteresseerde aanvragers moeten hun antwoorden sturen naar: unique2aal@gmail.com
    Phone #: +12542420879

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alaska USA Finance and Capital Limited biedt momenteel alle soorten leningen aan aan het publieksbelang van 3%. We verstrekken leningen binnen het bereik van €10,000.00 tot €500,000,000.00. Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Alle geïnteresseerde aanvragers moeten hun antwoorden sturen naar: unique2aal@gmail.com
    Phone #: +12542420879

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nigeria, Ghana Turkey, France and Israel.My name is Mrs.Ramirez Cecilia, I am from Philippines. Have you been

    looking for a loan?Do you need an urgent personal or business loan?contact Fast Legitimate Loan Approval he

    help me with a loan of $78.000 some days ago after been scammed of $19,000 from a woman claiming to be a loan

    lender from Nigeria but i thank God today that i got my loan worth $78.000.Feel free to contact the company

    for a genuine financial Email:(creditloan11@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen