zaterdag 22 november 2014

5 december GIVE AWAY!

Misschien komt het wel door al dat pepernoten bakken; de hele discussie rond zwarte Piet of al die Sinterklaas liedjes die maar in mijn hoofd blijven hangen.... Waarom weet ik niet precies, maar ik heb besloten om de Goedheilig man (en alle andere gulle gevers) een handje te gaan helpen. Gewoon, omdat geven fijn is. En omdat ik zelf ook zo dol ben op deze schijfjes. Dus 'strooi' ik in het rond met mijn zelf gehaakte, herbruikbare 'watten'schijfjes. Gehaakt van heerlijk zacht katoen. Om keer op keer je make-up mee te verwijderen. Een kadootje om afval te voorkomen. Van mij, voor jou.


Wil jij ook kans maken op zo'n leuk, duurzaam kadootje? Of ken jij iemand aan wie je dit graag zou willen (door)geven. Laat het me weten en en plaats (vóór 29 november) een reaktie op mijn Facebookpagina. Wie weet komt er dan één van de zeven setjes (nog vóór pakjesavond) jouw kant op. Helemaal gratis en voor niets!


De schijfjes zijn ideaal om je make-up mee te verwijderen en/of je gezicht mee schoon te maken. 
Ze kunnen gewassen worden op 60 graden in een waszakje. 
Deze stuur ik uiteraard ook mee en is eveneens zelf gemaakt (van oude vitrage).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten