donderdag 31 oktober 2019

Van waardeloos naar waardevol

Al jaren raap ik zwerfafval. Om het uit de plastic soep te houden en het te gebruiken als grondstof voor mijn 'What a Waste! werken. Hiermee probeer ik bewustzijn te creƫren en wil ik laten zien dat afval een waardevolle grondstof is. Met de absolute potentie om er weer iets moois/anders van te maken. Vanmiddag is de opening van 'Material Experience'. Een tentoonstelling bij Juttersgeluk in Zandvoort tijdens de Kunstlijn in Haarlem. En daar mag ik, met trots, vijf van mijn laatste What a Waste! werken tonen. Naast het werk van Merel Slootheer (sieraden), Ap Esenbrink (objecten van afgedankt plastic) en Daniel Maissan (foto's), is er ook meer te zien van en over Juttersgeluk. Zo mooi hoe verschillende disciplines en technieken samenkomen en laten zien hoeveel je kunt doen met ogenschijnlijk 'waardeloos' materiaal. Trots!



Nieuwsgierig naar mijn What a Waste! werken?
Kijk dan eens hier.

Op de hoogte blijven? 
Ik ben te volgen via Facebook of Pinterest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten