maandag 9 juni 2014

Ontbijt en/of lunch TIP

Ik ben er dol op; rijstwafels met kaas. Heerlijk knapperig, hartig en gezond. Maar door de plastic verpakking staan ze al een hele tijd niet meer op onze ontbijttafel. En ook de beschuitjes komen, om die reden, niet meer op ons bord terecht. Een recept om zelf rijstwafels te maken heb ik helaas nog niet gevonden. Voor beschuiten wel, maar niet alleen mis ik beschuitdoppen, het lijkt erop dat de benodigde beschuitgelei in een plastic bakje wordt geleverd. Zelf maken is dus geen optie. In mijn verlangen en speurtocht naar een knapperige variant op de boterham herontdekte ik knäckebröd. Gekocht bij Albert Heijn en verpakt in papier! Met een plakje kaas bijna net zo lekker als een rijstwafel....


Op de hoogte blijven van mijn (plastic) afval ervaringen en besparingen?
Volg me dan op Facebook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten