dinsdag 25 maart 2014

Leuk! Ik sta op de 'Sunday Market'.

In de hoop mensen te inspireren en motiveren om ook zoveel mogelijk (plastic) afval te reduceren, sta ik (samen met Emily Jane van 'Leven zonder afval') zondag 6 april op de Sunday Market in Amsterdam. Al weken ben ik druk aan naaien en haken om maar zoveel mogelijk 'afval-bespaarders' te maken. Inmiddels heb ik al een hele collectie ;-) Hieronder een klein overzicht....


Kleine raapzakjes.... voor paaseieren, welteverstaan ;-)
  (3 euro per stuk - 2 voor 5 euro)


Leuk voor in de paastakken; gerecyclede memory kaartjes.
Vele verschillende uitvoeringen!
 (60 cent per stuk - 3 voor 1,50 euro)


Vrolijk, klein en superlicht. En toch kan er heel veel groente en fruit in! Ideaal om vele
plastic zakjes (bijvoorbeeld bij de groente/fruit afdeling in de supermarkt) te besparen.
(4 euro per stuk)


Voor nóg meer boodschappen. 
Groot, stevig en gemaakt in diverse kleuren.
 (7,50 euro per stuk)




Diverse boodschappentassen van gerecycled (vintage) katoen.
 (5 euro per stuk)

  
Benieuwd wat ik nog meer te koop aanbied?
Kom dan gezellig langs!

 'Sunday Market'
Zondag 6 april (van 12.00 uur tot 18.00 uur)
Westergasfabriek Amsterdam.

Op de hoogte blijven van mijn volgende (plastic) afval besparingen en/of ervaringen? Volg me dan op Facebook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten