maandag 17 maart 2014

Troep op de stoep



Al een tijdje volg ik de fijne en inspirerende fotografie workshop van Cita Vissers.  Heerlijk om, middels m'n camera, 'geforceerd' te worden om dagelijkse, vertrouwde dingen om me heen eens met een heel ander oog te bekijken. De stimulerende en professionele feedback van Cita maakt voor mij het 'fotografie-feest' helemaal compleet!

Toen ze aangaf een fotografie wandeling door Haarlem te gaan organiseren, was ik dus ook meteen enthousiast! En gisteren was het zover. Op een heerlijk zondagochtend liepen we, gewapend met onze camera's, door de binnenstad van Haarlem. Cita had een prachtige 'museum-wandeling' uitgestippeld, maar helaas was dat voor mij niet helemaal relevant; ik ambieerde slechts één ding voor mijn lens, te weten (hoe kan het ook anders).... zwerfafval! Waar de anderen hun camera naar boven hadden gericht, lag ik dan ook voornamelijk op de grond ;-)

Hieronder een aantal van mijn foto's. Of moet ik zeggen: 'zwerfie's'? (#zwerfie: een stukje zwerfvuil opruimen en daar een foto van maken; die je vervolgens deelt via Social Media). Heb jij ook foto's van (opgeruimd) zwerfafval? Lees dan eens dit bericht van Klean.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten